Friday, March 19, 2010

misadventure of superwomen iz

assalamualaikum..,

wahai sayang2 ku semua.,,
adakah anda hepy?
hope alwys hepy without any problEmsss..,
(but, Trouble will find you
No matter where you go,)haha

ak ske lirik lgu neh..,

Cause everytime I breathe
I take you in
And my heart beats again
Baby I can't help it
You keep me
Drowning in your love
Everytime I try to rise above
I'm swept away by love
Baby I can't help it
You keep me
Drowning in your love

lupekan lu sal lagu neh,
hari ni, bgn pg trus ak on9..,
chat ngn bdx tuw y dlunyew ak kacip
skrg da kurg2..,
n ak luahkn ssuatu pdnyew..,
thanx to her..,n,
ak hrap dy gmbira ngan khidupnnye..,
lps tuw, chat lak ngn spupu bdx tuw,si rEX..,
ckp2 sal SPM,n merapu siket2..,
nk report pe ag ek..,

haaa, smoge izzati wahed
hepi ngn pkwenye..,
(bo2 la balohnyoo)
jadilah cam ak y S.I.N.G.L.E neh..huhu

n smoge ak rjin dlm pljarn,

daaaaaa..,
(maaf,tjuk tidak ssuai dgn isinye..huhu)

No comments:

Post a Comment