Thursday, August 26, 2010

;(

rndu ma0 berbl0gging pnjg2,
tp ngah exam,
bkn ape, ma0 luahkan ssuatu kpd bel0g y terchenta ini,
byk tol prob,
cam biase prlukan ssorg utk dluahkan.
p, ntah lar,
ak da xtaw da nk uat camne.
memg ter0k a ak kene,
dah la keesokan harinye exam addmath,
exam y paling 'senang'
balek tu lam kul 3, mandy, s0lat.
trus bukak buku addmath,
try c0ncntrate,
p memg takleh,
s0, ak anta msj k syairah..
y ak trlalu mmkirkan hal itu..
tp dy tak paham prasaan aku..
lam hal ni, ak ngn syairah y kene truk..
pdhal, bkn kami j..huhu, semua org ta paham..

time ats kreta, otw pulg,
ak diam j.
umi ak tnye pape, aku jawb ala kadar j.
smpai rumah,trus masuk bilek, da xkua kua da.
stress ngat,
ak cube k0l ssorg utk mluahkan.
p xberangkat,
ae mate lak mcm ombak.huih.

ptg tu lam kul 7,
aku kol syairah,
tnye sal prob tu..n dy ckp dy kene truk gak,
truk lgi dr ak..borak, borak, borak,
syairah tnye..,
eh,bkp0 syp jah bunyi..mg duk mano?
erm,,duk lam bilek, serabuk, klu tubik gak,adek ak uat srbuk kekg,
ado hk keno jekoh..
haha(bole lg dy suke), mg meme.xyh tubik lar, sie k adek mg..ka9
then, kami masing2 buat lwk bodoh utk mghilgkan bengang antre kami..

exm addmath hari khamis.
aku buat2 cria,
buat2 mcm biase,
n aku thu ssorg mmrhatikan aku.

No comments:

Post a Comment