Thursday, January 6, 2011

rndu nye bel0g ! lame x update !

heyyy, wut s0meb0dy like u, d0in in da place like this ??

ceewahh, tu 1st verse lam lgu bel0g aku ni ,
tjuk dy IF WE EVER MEET AGAIN ..

'dalemm' mksud dy :p
muahahhahaaaa,.,.,.,.,.,

entry ni ak nk mgimbau zaman silam,
x la silam sgt, zaman d SMKANI tercinta.

terima kasih dunia kerana mengekalkan aku berada di sini. terima kasih kerna memberi peluang buatku mengenali sedetik tentang keperitan aku hidup di dunia ini. segala-gala bagaikan sebuah lakonan yang diarahkan yang maha esa ak hanyalah pelakon utama. lakonan ini tidak akan berakhir sehinggalah aku mati. semua yang aku kenali memegang watak dalam setiap babak. seandainya aku sentiasa mendapat babak yang sentiasa gembira pasti dunia aku tidak ada yang seronoknya. air mata yang patut mengalir tetap akan mengalir. percayalah perasaan ini bukan lakonan semata-mata. aku sudah banyak merasa hingga kekadang memakan diri. aku juga perlukan masa untuk menilai sejauh mana lakonan aku.

bersambung~ :p

No comments:

Post a Comment